03 maj 2007

Godmorgon alla morgonpigga människor :D

Torsdag. Igår premiärseglade vi för säsongen, gick rätt bra med tanke på förutsättningarna ("Hjälp! Jag tycker inte om när det lutar!" "Vafan, motorn dog!" osv). Känner att jag givetvis har suttit i många timmar på mitt rum och studerat inför det kommande tyskaprovet idag... Jaja. Har allvarliga funderingar på att ta tunnelbanan till Blackeberg bara för att lämna körsbärsblomman (?) som Andreas fick i måndags. Bara för att... Det löser sig nog. Ikväll ska vi städa *jippiii* :) Grattis till Cc som följer trenden och har skaffat en egen blogg, också på blogspot faktiskt :) Nu tänkte jag överge min kära dator eftersom klockan är 07:53, men hare fint allihopa. [Och nu känner jag för att vara lite fjortis]

*PuUzZ* kJaAmIiZz löööv joo (L)

Inga kommentarer: