01 maj 2007

Okej då, lycklig mås, det blev ju bra till slut

Kom till Cicci vid 7 och grillade med hennes brorsa och hans schyssta kompisar. Trots viss touch av flambering blev det gott ändå, jag och Filip stod för pommes frittesen [påmm-fritts-senn]. Andreas och Cc kom, jag diskade givetvis, och vi drog till Broberget en stund. Träffade lite folk, bland annat en tjej som för barmhärtighets skull inte bör nämnas vid namn men som försökte övertyga oss om att hon inte var full, eftersom 9 gånger 9 är 81. Tja, så kan man ju också göra. Knallade hemåt (eller jag och Andreas gjorde. Cc och Cicci slappade och tog bussen) och lyckades överlista de rackarna som belägrat området (=Ciccis föräldrar) genom att smyga genom hallen och diskret hålla oss på Ciccis rum. Där spelade vi TV-spel som Cicci ägde oss hårt på, och sen även gitarr och blockflöjt som Cicci förmodligen också ägde oss på. Slutsats: en helt jävla underbart najs kväll, orkar inte bestämma mig för vad som var najsigast men riktigt mysigt var det i alla fall. Ni är så underbara allihop, Cicci, Erik, alla Eriks kompisar, Cc och Andreas(L) och så Ozzy såklart ;)

Nu ska jag gå runt och mysa hela dagen eftersom det är första maj (vilket betyder att det officiellt är vår/sommar nu. Ingen nämner den gråmulna himlen) och jag precis har fått massa trevlig musik av Karla. Älskar er allihop :)(L)(L)

Inga kommentarer: