05 maj 2007

Lördag

Har kommit hem nu och duschat och så. Känner att vi lätt kommer vinna (dom andra övervakar prisutdelningen som jag inte orkade se på. Feta jippot typ Markus Fagerwall, Dogge Doggelito osv)... Vi ägde på eldningen, vårt såpavatten kokade över 3 sekunder senare än det skulle gjort!!! Resulterade i maxpoäng i momentet! Jag säger ju det, vi ÄR bäst.

Ikväll kommer Andreas (förhoppningsvis) :D, vi ska typ se på film eller ngt. OCH för alla intresserade kan jag låta meddela att The Blairy Witch Project går på TV4 Film imorgon (söndag) kväll klockan 21!!! (Jag är alltid så formell. Jämt. "Skepp och hoj... osv") Jag är lycklig, har velat se den ända sen Alex berättade om den. På tal om honom, för första gången någonsin i den här bloggen ska jag nämna Isak: Vi träffade mamman till hans kompis Emma idag. (Och nu var jag bara tvungen att kolla igenom fotona på deras hemsida. Är inte med där... Men Robert är ändå bäst på bildtexter xD(L))

PUSS

Inga kommentarer: