25 juni 2007

Måndag = lördag igen :D

Idag har jag varit i stan med Cc och inhandlat en vit/rosa adidaströja, underkläder och så givetvis den älskade hatten från H&M. Kärlek till den på riktigt! (okej då, jag är en copycat, som om inte alla är det) Vi konstaterade att det finns en del intressanta människor som lyckas glömma en hel resväska eller pälskappa på tåget/bussen, och inte nog med det - dom har inte vett att komma och hämta den på hittegodscentralen! Det är helt sjukt, där hängde även tusentals paraplyer och en hel massa icakassar o dyl. Jää... Boken var inte där i alla fall, Cc är en sorgsen fisk =(<3<3

Jag har också hunnit vara social med kaninen och hunden, samt med Lisa som hängde med på promenad med mig och hunden till Willys. Där köpte hon glass och jag fixade vatten till min typ överhettade hund, och sen gick vi hem. Malin har efter det lagat mat + ätit, och snart ska vi 4 = Malin, Lisa, Cc & Cicci till Kottla för att bada. Myys.

Jag har ont i magen! =( *tyck synd om mig* OCH jag hickar! (som vanligt) Olycklig mås, för det, men det finns så mycket annat att vara lycklig över så jag orkar inte deppa.

PARTY!:D Ha det så fint alla glada sommarmänniskor, imorgon ska jag till mormor och morfar med kusinerna och sova där. YEAH! :D PUSS <3<3

Inga kommentarer: