08 juni 2007

Pompa (Tänk på figuren)

Ett leende, tre fingrar och dagen är gjord. (Tro bara inte att jag tror nånting mer än att det finns folk som inte bara hatar mig...)

Shit, det är redan helg och jag har inte gjort nånting under hela veckan. Hemkunskapsprovet var inte alls svårt, satt och hade teaparty med Lollo samt gjorde reklam för tepåsar. Jää. Sen fick vi glass på svenskalektionen, då typ halva klassen var frånvarande. Älskar Eriks kommentar till Agneta som kom in för att smaka lite glass och vara social: "Tänk på figuren nu, Agneta!" xD Jag skrattade så jag grät, och Agneta låtsades bli sur och gick ut. Senare när Erik haed gått, kom hon tillbaka och fick sin glass. =)

Jag är glad idag. Vet inte riktigt varför, men jag har inte funnit ut någon riktigt bra anledning att vara sur. Det är fint väder, snart är det sommarlov, och sen gymnasiet.

<3<3 [You're crazy and I'm crazy about you...] (Inte riktad till någon särskild.) (Crazy about BFS då, möjligen.) (eller crazy about sommaren =P)

We're sleepin' late, but we're not lazy,
We're growin' up, but we're still crazy,
And I'm so glad that I have these friends o' mine... <3<3

Lycklig. Fisk. Mås.

Inga kommentarer: