10 juni 2007

Söndag kväll (ursäkta alla dessa tråkiga rubriker)

Efter lunch åkte jag och mor till IKEA, det var grymt najs. De trevligaste grejerna kände jag mig givetvis tvungen att föreviga med min älskade digitalkamera, och resultatet lär finnas att beskåda på bilddagboken inom en inte alltför avlägsen framtid. Efter att ha inhandlat bland annat garderobsdörrar, Antonius-trådbackar och en av dom där underbart härliga vita kuddarna med färgglada blommor på som jag och resten av gänget förälskade oss i igår, och misslyckats totalt med glassinköp eftersom all glass var slut, gick vi till Rusta då mor ville ha en lika snygg väska som jag köpte igår, fast med ränder. Vilket var ganska misslyckat det också, eftersom Rusta hade stängt. Vi gick till ICA Kvantum och köpte glass och sen brummade vi till mormor och morfar. Där badade vi i deras pool, det var fett najs eftersom vattnet var 23 grader! Sen gjorde "dom andra" något viktigt som handlade om vår planerade tillbyggnad av balkongen, och jag solade och åt grapefrukt. Sen åt vi hamburgare hemma, och... jag har väl inte gjort så mycket mer.

Ledsen att jag bloggar mindre än tidigare, men man har helt enkelt inte tid när det händer så mycket på dagarna, och bror har datorn när man väl har tid att skriva. Imorgon är det samling 9:00 innan picknicken + badet. Vilket i och för sig är bra att veta, men informationen skulle vara betydligt mer värdefull om man visste var man är förväntad att befinna sig vid den tidpunkten också. Men vafan, man kan ju inte kräva vad som helst av mentorer. Dom är ju trots allt bara människor, dom också...

Tänkte gå och lägga mig nu, klockan är halv 11 och jag är typ död. Eller ja, nästan. Imorgon tänkte jag hinna blogga lite + ladda upp bilderna jag utlovat. As if jag kommer 1) hinna 2) orka 3) ha någon lust att sitta vid datorn då... Kommer säkert vara extremt stressad i vilket fall eftersom jag inte har någon aning om vart jag ska. Jää!

Godnatt <3<3

Inga kommentarer: