17 juni 2007

Nej, du har rätt. Orka mig.

Vaknade av ett uppiggande strilande nedför rutorna och ett härligt porlande i stuprännorna. Gick upp kvart i 11 och åt frukost som Cicci fixat<3<3, sen packade vi ihop och gick hem. Jag skrev ett kort brev till Erik för att tacka så mycket för lånet av hans fina hatt. Jag tog den av honom igårkväll när han och tre andra killar intog Ciccis rum, och den är så sjukt fin. Ska lätt köpa en likadan fast svart på H&M!

Gick hem i regnet och duschade, diskade samt tog in sötninen som döpts om till blötninen. Har varit lite med honom nu, och ska snart fixa lunch och måla i min nya garderob.

Är ganska otaggad på det mesta, liten ljusglimt att Irmeli befinner sig i Stockholm kommande veckan. (å andra sidan extremt sorgligt att hon inte sagt något. Dissdissdiss, *ensam*) Har i alla fall ringt henne och lämnat ett meddelande...

Ledsen att jag bara kraschar och förstör hela den här bloggen. Ledsen att jag är i vägen och gör illa folk på flera sätt, ledsen att jag finns här. Det kanske är svårt att förstå, kanske tror ni att jag bara är fett nöjd, men det är fel. Det är jag inte, jag är jätteledsen att jag är som jag är. Förlåt.

(Det finns ingen skuld i förlåtelsen, se Gud bor i ditt inre rum. Och varje ny årsring, ja hela ditt liv är ett nådens mysterium...) Känns bara fel. Som om man kan bli förlåten för vad som helst.

TJAO = (<3<3

Inga kommentarer: