19 juni 2007

Tisdag morgon (lördag hela veckan)

Men jää, kan ju säga att jag bangade Cc's cykeltur till AGA ganska grovt igår. Mina föräldrar var extremt otaggade och jag orkade inte bråka. Istället låg jag i sängen och knarkade Winnerbäck till kvart i 2...

Imorse sov/halvsov jag till halv 1 - nytt rekord igen! Jag måste säga att jag gör stora framsteg. Har den senaste timmen inte gjort särskilt mycket nämnvärt, typ ätit frukost, läst tidningen och klätt på mig. Aktivitet...? Solen skiner faktiskt idag. Kanske borde man fira det på något trevligt vis, till exempel med att gå ut? Jag överväger mina möjligheter....

Imorgon vid femtiden kommer Irma hem från sin segling! *Malin längtar* Tänker fan se till att få träffa henne innan hon åker iväg igen på söndag, om jag så måste cykla ända till Åkersberga. Eller ! I'd do anything just to see you again <3<3

PUSS & KRAM <3<3

Inga kommentarer: