06 september 2008

6/9

Någonting fick min kära mors bägare att rinna över i förmiddags (gissningsvis hennes hopplösa familj), så nu har vi anledning att liksom torka upp lite efter det. Därför har jag smugit runt och försökt hålla mig undan, samtidigt som jag under tystnad hängt upp tvätten, plockat in maten, städat i huset, etc. För jag tycker nämligen inte om när folk är arga på mig :'o

Här kommer en utmaning till alla som läser det här: Gå ut i köket. Öppna kylskåpet och ta fram ett rått ägg ur paketet. Öppna munnen, stoppa in ägget och försök svälja det helt.

(Det där var egentligen ett lurigt trick för att få er att förstå hur det känns varje gång jag sväljer)
Visa medlidande! :'(

Käkar Marianne och vill till Viby :'3 Nu ska jag gå och hämta mitt pussel och försöka att äntligen bli klar med den där jämra himlen. Hoppas alla njuter av sin lördag! :) Pussel ♥

Inga kommentarer: