06 september 2008

Godmorgonlördag

Körde som sagt på en lugn kväll igår. Käkade middag hemma och tog en sväng förbi Ciccis hus och hälsade på folket där. Lite senare på kvällen gick jag till Oscar och besåg hans hus, vi kom hem en timme för sent och sedan blev det att han sov här.

Nu har han gått hem och jag planerar in fullt med tråkiga sysslor under min lediga lördag. Jag måste städa, ta hand om kaninen & hunden och göra läxor. Inget speciellt exciterande med andra ord...

Jag vet vad jag ska göra. Jag ska skriva en text om en tjej som lever Det perfekta livet, bara för att det var så länge sedan jag skrev en text längre än ett blogginlägg. Och för att jag älskar att drömma om sådant där underbart fint som just är till för att fylla drömmar med. Kanske borde det vara en helt egen blogg egentligen... Helt fejkad. Bara önsketänkande. Ni som har läst barnboken Önskedagboken fattar.

Lördagspussar på er ♥

Inga kommentarer: