11 september 2008

Teckningar & plommon

Goddagens!
Idag har jag varit i skolan från 8.20 till 16.10. Tungt. Pajen var smart på mattelektionen, och jag visade min kärlek:

x

Under håltimmen satt jag i 2:2an och producerade ett halvseriöst självporträtt:

Inte vidare proffessionellt kanske, men det tar vi - som bekant - absolut ingenting extra för! ;p

Efter tyskan åkte jag hem i det härliga höstvädret, och nu har jag i alla fall bestämt mig för att nästa vecka så ska jag börja cykla igen. Nu är jag fan frisk! Och jag avskyr att behöva plågas av SL en timme om dagen :/

Hemma tog jag en hoppenad i trädgården med tufskaninen :)

Och vi hittade fullt med goda plommon på trädet! Mums :)

Dagens klädsel: Jeans, Kenttröja, schackrutiga strumpor & svart mössa
Dagens låt: Crazy love av Paul Simon

Hoppas alla har haft en bra dag :] Pusselipussel ♥

Inga kommentarer: