03 september 2008

Skolfoto & hamnen

Tjaaahh :D

Skolfotot idag gick, om inte bra, så åtminstone snabbt. Vi hade stafett på engelskan när alla skulle prata en minut (i viss ordning) om Amerikas Declaration of Independence, och det gjorde alla jättebra! (Även om jag speedade i kubik och drog igenom min minut på 30 sekunder ;o) Sedan matte, massa matte blir det den här hösten. Sedan hem, andas lite, en sväng till hamnen för juniorsegling, hem igen för plugg, middag (dillkött! ♥), te och datorsittande.
x
Dagens bästa: Chill dag med fint väder och fina vänner
Dagens sämsta: Jobbiga juniorer, webcamen strejkar
Dagens låt: Happy birthday av Flipsyde - åtminstone någon borde förstå varför ♥
Dagens klädsel: Kortärmad stickad tröjklänning (Ginatricot), jeans (Tiger), svarta sneakers (Nike), turkos kappa (mammas gamla), mörkblå sydväst (mammas).
x
x
x
På morgonen regnade det, så jag rustade upp med höstkläder. Men när jag kom upp ovan jord vid Odenplan sken solen, så då fick sydvästen tjänstgöra som solhatt i stället! :)

Har pluggat lite på kvällen, måste bara visa en bild jag ritade i matteblocket igår när jag lyckats med ett jobbigt tal:

Ha, är så nöjd att den inte ens ser läskig ut! ;D Tog lite bilder i hamnen också, ska försöka få upp några av dem på den andra bloggen... när jag orkar.

Pusselipussel ♥

Inga kommentarer: