04 september 2008

Lång torsdag i höstsolen

Motljus
Morgondis
They say youth is like diamonds in the sun
(Diamonds are forever)

Solsmulor i Värtans vågor



Det har varit en lång dag, jag har varit lång idag, och haft både matte och kemi. Fotosnack med Apan och Pajen på vägen hem, höll på att missa centralen, hoppade av i sista sekund.

Och så byte till en vagn
Där alla har fyra säten för sig själv


Hostattack på tåget
Höstattack
Vårattack
Tårattack

Ord är bra vackert.

Dagens bästa: Fint höstväder & komplimanger
Dagens sämsta: Slitigt skolarbete
Dagens låt: 100 years av Five for fighting, för att den 1. är väldigt fin, 2. ringer i mobilens snäckor så fort jag får ett sms
Dagens klädsel: Svarta mönstrade strumpbyxor (Åhléns), höga jeansshorts (Lindex), vit t-shirt (H&M), svarta hängslen (Punkt shop), högklackade snörskor (Vagabond). Har inte orkat fota, men ännu en bild på mina älskade skor kommer :3



Men nu har jag ont i fötterna! En hel dag på tå för ovana fötter, inte najs... Dessutom ont i knäna också, framför allt det trasiga. Men det var det värt :3

Så från ett helvete till ett annat, där städning, läxor och annat spännande väntar. Jag råkar ligga på sidan 13 och inte 26 i matteboken, så ikväll är det väl plugga som gäller... Mamma nämnde något om sushi och thaimat i alla fall, så mitt hopp står till det då.

Har fortfarande ont i halsen :'/ Hoppas alla mår bra! Pusselipussellove ♥

Inga kommentarer: