24 september 2008

Höstljus

Tjo!

(titel plockad från kylskåpet)

Den här bilden tog pappa i hamnen igår. Mys <'3

I natt drömde jag att en gammal klasskompis till mig försökte ta livet av sig genom att hoppa ner på tågspåret vid Baggeby Gård (där jag gick på dagis). Han misslyckades, vi fick undan honom, hans mamma var där sedan. Jag kom för sent till bandyträningen i Gärdeshallen. Det var obehagligt att vakna igen, fortfarande med "han får inte hoppa, han får inte hoppa" ekande i huvudet.

Dagen då! Sen spontana känslan hela den här dagen har varit "Fan, jag vill fota!". Men Pixel fick inte plats i väskan i morse och på den vägen var det... Vi började med idrott på Frescati. Först var det nästan lika dimmigt som igår, men medan vi sprang runt där på gräsplanen och jagade fotbollar så sken det upp och blev riktigt varmt och skönt i soldiset. (Ett helt gäng glada människor som springer runt och passar varandra, hejar, skriker och skrattar i motljuset, med rödgröna träd i bakgrunden. Vem blir inte fotosugen då?) Jonas & Sam höll en sjukt bra lektion, intensivare och roligare än någon av de vanliga.

Sedan lunch och fysik, och efter det var jag tvungen att cykla hemåt för att gå till tandläkaren. Där fick jag göra en avgjutning av varje käke (inte mys!) och plåtas lite, och sedan hem igen.

Under eftermiddagen har jag hängt med Oscar pusslat & lyssnat på musik. Under promenaden med Charlie hann jag i alla fall ta lite bilder, de lär komma snart! Så länge kommer en på honom där han demonstrerar hur lång tunga han har ;P

Sötaah ^^ ♥

Nu har vi käkat middag & fixat, och jag ska plugga. Svenska, tyska och kemilabbrapport står överst på listan!

Dagens bästa: Det underbara höstvädret!
Dagens sämsta: Hm. Får fundera på den.
Dagens låt: Hjärter dams sista sång av Lars Winnerbäck - har haft den i huvudet hela dagen. Verkligen inget fel på det!
Dagens klädsel: Se bild :)

Ha det fint :) Pusselipussar ♥

Inga kommentarer: