30 september 2008

Jag älskar reklam.

För alla som händelsevis lyckats missa det, så älskar jag verkligen reklam - om det är bra reklam, vill säga. Att jag knappt alls ser på TV bidrar ju förstås till att jag missar många bra reklamer, men jag försöker ta igen det så gott det går på annat håll. Här kommer mina personliga favoriter!

Videos:
* Saabs Release me - Ingen kan väl undgå att beröras av den här reklamen. Frida Öhrns underbara röst och dessa mäktiga bilder... Underbart.
* Många från Rädda barnen, framför allt den här. Det är faktiskt riktigt bra.


Bilder:
* Delicatos reklamer - denna och många fler. Det är så underbart med en livsmedelstillverkare som går emot den nyttighets-hets vi lever i och står för att kokosbollar och kakor äts för att det är gott!
* United Colors of Benetton: För att foto är vackert, och det här är fantastiskt fint. (Njut ytterligare här)




Uppdaterar inlägget när jag kommer på fler favoriter. Tipsa gärna! :)

Pussel <33

Inga kommentarer: