12 september 2008

Fint höstväder & paj till middag

Tjaah :D

Idag är det riktigt underbart höstväder, klarblå himmel och sol som värmer i den kyliga luften. Sånt gör mig glad. Bild från Bodals station imorse:
x

(Pixel fick inte följa med idag, väskan var proppfull med skolböcker. Mobilkameran får duga :/)

Efter skolan åkte jag hem med Pajen. Nu har vi druckit te och mailat rektorn om ett förslag på studieresa till Berlin i vår - vi är sjukt taggade! Och ikväll blir det plugg & mys :]

Vet ni? Jag kom på att jag faktiskt tycker bra mycket om min lillebror ibland. Gissa vad han hade gjort?! Laddat ner Quadrapop till mig... Kärleken flödar för ovanlighetens skull ♥

Dagens klädsel:
Vitt linne, naturvit stickad kortärmad polotröja (Ginatricot), svarta strumpbyxor, högklackade snörskor (Vagabond).

Pussiii :) ♥

Inga kommentarer: