19 september 2008

Army ballerinas ;o


Pappa sa att han kunde tänka sig att sponsra mina och brorsans höstkläder, så länge de var nödvändiga och praktiska, och jag påstod att det inte skulle sträcka sig längre än till jaktkängor o. dyl. Så på hans begäran gjorde jag ett par jaktballerinas (eftersom jag inte hittade några riktiga)! Han kan ingenting om photoshop så denna extremt simpla bild gjorde honom väldans fascinerad ;p Trots att det var typ det enklaste man kan göra i ps.
x
Idag har jag knappt gjort någonting, känns det som. Matte, fysik och kemiplugg i skolan, massa fina grejer på cykelvägen till och från skolan som jag ville fota. (En bra anledning att åka kommunalt - man får inte samma fotoabstinens o___o) Sen plommon & chill hemma :3
x
Nu blir det snart Stinas kyckling med ris :3 Jag har gjort middag åt familjen och bror ska iväg på fotboll nu. Jag väntar på mamma... Får se vad jag hittar på ikväll sen. Kanske träffar någon, eller bara tar det lugnt.
x
Hoppas alla får en toppenfredagkväll! Pusselipussel :) ♥

Inga kommentarer: