09 september 2008

Schlafmorgen

Godmorgon bloggen!

Jag har ingen skrivning idag på test hour och börjar därför inte förrän 10.40 - najs! Lite välbehövd sömn sitter aldrig fel :)

Igårkväll var jag av någon oförklarlig anledning ovanligt glad. Jag har beslutat mig för att inte försöka hitta någon förklaring till mina plötsliga glädjestunder, för då kommer jag väl bara komma fram till att det inte finns någon.

Men ett skäl att faktiskt vara riktigt glad är att jag har hittat som "förstoringsglas-objektiv" som gör att man kommer närmare det man ska fota, om man tycker närgränsen är för långt bort. Perfekt! I en tävling lottades det ut till Canon + Sigmaobjektiv, men jag ska minsann hitta till Nikon också... Vänta bara ;p

Men först blir det frukost! Pussel på er :) ♥

Update: Närbildslins verkar det heta, och de finns att köpa för runt 200 kr. Jag är däremot osäker på om de passar på Pixel... Får kolla upp det där.

Inga kommentarer: