07 september 2008

Oppar på Fågelöudde

Tjo.

Jag har varit funktionär på Sjöscoutseglingarna ute på Fågelöudde hela dagen, och brummat runt i en motorbåt för att placera ut bojar, skjuta startskott, tuta, ropa, räkna optimistjollar etc. Lite bilder blev det...

Nio tappra oppeseglare körde fyra lopp under dagen.

Det vackert dekorerade pappret som jag förde resultat på:

(Fler bilder kommer snart upp på pusslarbitar.blogspot.com - tryck bara på porträttet ni vet ;p)

När vi anlände Skärsätrahamnen igen runt halv fem var jag betydligt bättre på att köra Ockelbo än jag var när vi började - och det måste ju alltid ses som en framgång.

Jag kom hem och fick en hel timmes vila innan Peter & Eva kom hit för att planera juniorterminen. Just nu är jag väl sådär lagom pepp på livet kan jag ju säga... Inte någons fel egentligen. Mest mitt eget. Men det är illa nog.

Råkar ha sjukt mycket att fixa med, scouterna & läxor & all annan skit jag drar på mig. Hoppas alla därute mår ännu lite bättre än jag <'3

Inga kommentarer: