20 september 2008

"Nytt" i garderoben!

Mamma rensade också kläder och kom in till mig med lite grejer hon tänkte kasta. Jag behöll hälften, vilket var:

* Ett par khakigröna byxor som, efter en liten makeover, funkar fint som chinos. Supersnyggt även till hösten, upprullade till slapp t-shirt/linne, converse och strumpbyxor om det är kallt. Och kul med ett par som inte är beige!
* En stor vit stickad kofta med knappar. Helt vanlig egentligen, och jag har lånat den ibland eftersom jag inte har någon egen vit. Kan bli bra att ha.
* Ett par stora stuprörsjeans med hög midja, som med lite vilja (och sandpapper) blir snyggt slitna baggyjeans. Gillas!

Ärligt talat misstänker jag dock starkt att mamma ångrar att hon ens ger mig en chans att ta över hennes kläder, eftersom jag "förstör" dem och inte bär dem som de är tänkta att användas. Hon påstod att om jag skulle hasa ner jeansen sådär så fick jag inte ha dem över huvud taget. Nu har jag haft de på mig hela kvällen, och så mycket blev det med det hotet.

Kul med lite nygammalt när man inte orkar bränna pengar. För övrigt lär bilder dyka upp vartefter, två par byxor som man just förälskat sig i lär inte slippa undan Pixel något längre tag.

Ha en bra lördagkväll folks! Love ♥

Inga kommentarer: