10 september 2008

Onsdag morgon i höstigheten

Godmorgon!

Sovmorgon idag med, jag är ju fortfarande för sjuk för att vara med på idrotten (tyvärr! Jag hade gärna varit med och sprungit 5 km, helt seriöst!). Så jag har tillbringat morgonen med kaninen och hunden, och med att försöka krångla till mig en tandreglerare nära skolan i stället för en på ön. Får se hur det blir...

Och just det, det glömde jag säga igår, jag har fått mitt körkortstillstånd! :D Så nu är det inte långt kvar... Två handledartillstånd och 23 dagar närmare bestämt. Jag är taggad till tusen!

Och så är jag taggad på att träna med småkillarna igen, om det nu blir så. Och så är jag egentligen ganska taggad på insparksfest också! Om man hittar något trevligt folk, tvåor eller ettor, att gå med. Och så är jag taggad på höst. Regn & rusk, långa promenader i skogen (som man sedan aldrig har tid med, men det är fint att föreställa sig), varmt te och elda i spisen därnere. Se på film, pussla, gosa med ninen, fota höstlöv... Sånt där mysigt. "Höstigheten" kallade Klara det. Åh, vad jag älskar höstigheten ibland. ♥

Pussel ♥

Inga kommentarer: