07 oktober 2007

Det börjar visst bli höst, men den är aldrig riktigt lika grym och svartvit som man tror

Måste bara säga det först;
jag har fallit för trycket och skaffat Facebook. Är osäker på om jag ska se det som en förlust eller inte, jag funderar på saken.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket spännande. Jag har pluggat lite, ritat med grannflickan som kom över och lyckats producera ett lite halvseriöst självporträtt som inte liknar mig ett dugg. Sen har jag lekt med datorn typ mycket eftersom jag har ett liv (såklart), och ätit av min födelsedagstårta som inte hade blivit sämre av att lagras några dagar =)

Jag har varit på en långpromenad med pappa och Charlie, vid Kottla och Stockby, och hälsat på lite trevliga hundar. Sen har jag ägnat en stund åt att stryka skjortor, samt insett att det, med tanke på allt pappa har att säga om strykning, lär finnas en hel vetenskap om just det. Något jag desvärre inte tänker fördjupa mig särskilt mycket i.

PUSS!

Inga kommentarer: