17 oktober 2007

Önskelista:

Det finns väldigt många grejer som jag vill ha, som alltid, men för några speciella saker skulle jag avstå från allting annat:
  • En kamera. En bra systemkamera som framför allt kan fokusera hur nära som helst och ta foton med jättelång slutartid (uppåt 30 sekunder och så). Till den här punkten hör även ett bra program att redigera med, typ photoshop eller så.
  • En dator. En bärbar dator, gärna med någon typ av internetuppkoppling (vilket mina föräldrar kommer vägra ge mig). Fatta härligt att kunna ligga uppe och knarka blogg mitt i natten när man inte kan sova, i stället för att... lösa sudoku.
  • En segelbåt. Drömmen är ju att få ha en alldeles egen segelbåt, gärna liten så att jag enkelt kan skeppa den själv med några kompisar... Det vore lyckan på jorden!

Så, det var väl inte så mycket saker? Dem får jag nog i julklapp, ska ni se. (Jag vet att det ser skumt ut men visst ska det väl vara dem där? Jämför "oss får hon nog")

PUSS =)

Inga kommentarer: