03 oktober 2007

Skolblogg, Malin är 15 =D

Tjooo!

Sitter i skolan och glassar, har håltimme på svenskan, lunch och sen håltimme på engelskan så nånting måste man ju hitta på för att fördriva tiden! Har visserligen en del plugg att göra också, så sysslolös ska jag väl inte behöva vara...

Idag är det min födelsedag! :D Imorse klockan sex kom familjen in med presenter, det var jättegulligt ^^ Jag har fått en armbandsklocka och örhängen, en hårborste, rakhyvel och en ELLE-tidning, och kanske något mer som jag inte kommer på just nu. Sen fick jag varm o'boy och rostade mackor till frukost av min härliga familj =) Mysimys! Sen glassade jag till skolan och kom för sent till historialektionen (pinsamt läge alltså! Satt i cafeterian med Stephan [ie] och några till och lekte), och där sjöng hela klassen för mig och jag fick en chokladmuffin från Seven med PEZ-godisar nerpressade i xD Helt underbart!

Woho, jag är extremt hungrig och till lunch blir det nån tysk korv eftersom det är tysklands nationaldag idag. Och dessutom luktar det kladdkaka i hela skolbyggnaden, gissa om man känner sig ihjälsvulten eller?! Nu är klockan i och för sig fyra minuter över 11 så maten har nog öppnat. CIAO!

Inga kommentarer: