12 oktober 2007

Freeeedag!

Tjo!

Idag har vädret haft sådär trevligt svårt att bestämma sig, det tycker jag är kul. Tyvärr blev det ingen snö som utlovat, vare sig igår eller idag, men grådisigt regn varvat med höstigt solljus har i alla fall spritt variation över huvudstaden under dagen :D I skolan tråkade vi oss med matte, engelska och biologi (med vikarie), och efter lunch hade jag enskilt möte med min mentor. Det var inte så farligt, hon bits inte så hårt och tar rätt så sällan en riktig tugga, så det var helt okej faktiskt. (skämt) På lunchen satt vi vid datorerna och gjorde lite skoljobb varvat med annat, vi glodde på David i B när han spelade trummor på MySpaceTV och såg lite trevliga filmer på utube. Och Linnea visade en sjukt rolig sida med fotografier från typ två reklamer som hamnat lite olägligt bredvid varandra och liknande xD Kan ju prova att hitta den... japp. www.oddee.com heter den, ni måste kolla ^^

På historian låg jag för en gångs skull inte på golvet och vred mig av skratt, utan jobbade seriöst nästan hela lektionen. Dock är jag inte så säker på att läraren är särskilt imponerad av mig ändå... Jag vet inte riktigt.

Orkar inte hitta på något vettigt att skriva om nu, som om jag har gjort det tidigare eller något sånt, hare bra och allt sånt där. PUSS!

Inga kommentarer: