07 oktober 2007

Söndagsbloggande

Okej, har just varit ute med Råsa Cc, Jo och delvis Erik, det var mysigt. Jag kom på en till punkt på min klagolista förut men just nu minns jag inte... hm, vad var det...? =/ Fan för mitt minne, det suger att aldrig komma ihåg sånt som man tänker att man ska komma ihåg om en timme. Bajs.

Okej, oavsett så suger det att man ska misshandla en sextonårig kille till döds. Det suger att ha en ÜBERSEG (verkligen) dator, som gör att allt man ska göra tar tre gånger så lång tid som annars. Seriöst kan det ta femton sekunder att över huvud taget få upp ett Internetfönster, ALLT tar sjukt lång tid. Säkert för att jag har lyckats skaffa massa virus och skit, det är bara min användare som är sådär överbelastad... det suger verkligen. Jag ska köpa en egen dator. Haha, jag börjar känna mig som typ "wannabe sugbloggen", känns inte alls särskilt bra. Jag menar, man ska ju skapa sig nåt eget, eller hur? Fan vad jag inte är egen. Jag är, som jag sagt massa gånger förut, inte speciell, jag är bara annorlunda. Det suger!

Nu ska jag vara övertrendig (not) och kika facebook. PUSSEL! ♥

PS. DAMP! Imorgon har jag dataprov på Word, jag kan inte ett skit, jag kan inte öva heller utan möjligen läsa igenom anteckningarna. En till grej som suger: Att inte ha officepaketet! DS.

Inga kommentarer: