11 oktober 2007

Torsdag morgon

Jag har kommit fram till att jag hatar ganska mycket. Just nu sitter jag och hatar att vi, på grund av att Monika har varit sjuk, måste ändra schemat och gå på fel lektioner. Jag skulle haft kemi just nu, men den är inställd eftersom hon inte är i skolan. I eftermiddag skulle jag varken ha haft kemi eller biologi eftersom det är fel vecka, men nu måste jag vänta en timme under kemin och sen gå på biologin och därmed sluta tre timmar senare än annars! För övrigt så kommer den biologilektionen gå ut på att de stackarna som ska redovisa sina arbeten gör det inför en vikarie som filmar alltihop och visar för Monika så att hon kan betygssätta (med ett eller två s?) det. Inser ni hur jävla sjukt det är?! Fatta att hela min veckoplanering går i kras på grund av den här galna lösningen :'(

Nu tänkte jag dra till skolan, med lite självdiciplin kanske jag lyckas plugga innan tyskan. Puss

Inga kommentarer: