14 oktober 2007

Negativitetslista!

En liten trevlig lista på allt jag tycker illa om just nu:
  • Jag är grymt trött och har ont överallt.
  • Imorgon har jag träning som jag måste gå på (eller typ känner att jag måste, får dåligt samvete annars).
  • Jag har kemiprov på tisdag som jag inte kommer hinna plugga tillräckligt till.
  • På onsdag ska jag hålla engelskaföredrag med Karin, jag kan knappt min text.
  • På torsdag ska vi lämna in en avancerad historiauppsats på ett A4 som jag inte ens har hunnit börja på och förmodligen inte kommer hinna fixa klart med heller.
  • På fredag fyller mamma år och jag har ingen present (och just det! Då fyller även Winnerbäck år, jag och Anna skulle ju skicka en present! Jävlar, det får bli snabbt det.)
  • I helgen har jag bandymatch, det är massa människor som jag vill hinna träffa och dessutom vill jag jättegärna gå på massage, men jag hinner inte.

Fan, måste plugga, måste sova, måste leva, lyckas inte med nåt =/ Godnatt, sov sött <3<3

Inga kommentarer: