01 oktober 2007

Måndag 1 oktober

WOHO!



Biologin idag gick åt helvete, ifall ni undrade. På datakunskapen fick datorerna ryck och vägrade koppa upp till citrixservern, det kändes ganska bra till en början, "nej men oj så synd, blev det ingen datakunskap idag?" *gråta*. Tyvärr blev det inte riktigt så lyckligt, och till slut hade alla datorer lyckats starta Word och Exel utom min. Jag kände mig så extremt grovt blåst :( Kaj kom men lyckades inte rädda situationen, och det som inte Kaj kan fixa är omöjligt, typ. Men det löser sig :D Tyskaframträdandet gick i alla fall bättre, mitt i mitt föredrag om Kanu-Polo blev det strömavbrott och det hela blev plötsligt mycket mer gemütlich xD



När jag kom hem var jag riktigt jävla trött, hade typ somnat 20 gånger sammanlagt på kemin och sen på bussen hem, så jag la mig på sängen och halvsov en halvtimme. Efter det har jag varit nere i hamnen och mastat av Avanti hela kvällen, och sen käkat thaimat med mor och far och sett på Simpsons med bror. Nu borde jag plugga men gör helt uppenbart inte det, jag är väl för trött och lat eller något. Äsch, sån skit kan man göra imorgon, bortsett från att jag just fått ett exklusivt erbjudande att komma till Skärsätragården och bli firad imorgon kväll (eller okej, födelsedagsfirandet var min egen idé men ändå)... Får väl se hur det blir. Tror jag ska fixa lite engelska nu ^^ (FUCK, vi har engelska uppsats imorgon. Och jag kan seriöst inte prata engelska!! Allt jag vill säga blir på tyska, jag är så jävla misslyckad.)



Tjoho, ha det bra folk. Ojsan, känner att det här blev ett grymt värt första inlägg på den nya månaden. Inte. PUSSEL

Inga kommentarer: