12 oktober 2007

Det är fredag!

Halleu!

(eu på tyska blir oj) (min österrikiska familj mobbade mig för att jag sa Oj hela tiden)

Nu är jag glad igen. Bara så att ni vet :D Jag gillar att det är fredag, då är det helg imorgon, och Erik var så söt igår när han typ studsade runt för att han kom till samma insikt som jag. ^^
Igår var jag en oansvarig, otacksam, respektlös och extremt slapp människa och bangade innebandyfysen. I stället stannade jag hemma och pluggade hela kvällen, så nu är jag klar med engelskatexten, jag har läst det vi ska i Educating Rita och jag har börjat plugga på historian. Jäklar, det här var mer än jag trodde om mig själv.

Idag händer väl inget särskilt, lite trevliga lektioner som matte och biologi (undrar om Monika är där idag?), och sen ska jag lämna tillbaka Die Brüder Löwenherz (mobba mig) innan vi ska handla inför hajken på Willys :)

Mitt tåg går om 20 minuter. Tror jag måste gå... Ciao! (L)

Inga kommentarer: