04 juni 2008

4 juni

Godmorgon!

[08:08 - vem tänker på mig?]

Dagens hyllning går givetvis till min kära lillebror som dagen till ära officiellt blir fjortis. Man har länge kunnat ana tendenser i stil med lacoste-skor, pikétröjor, skjortor, gummisnoddar på jeansen, G-star-jeans etc, och nu stämmer alltså även åldern. Jag är evigt tacksam att han aldrig haft fjortisfrisyr (spikar framåt alt. lugg platt & resten spret) - kortklippt eller snaggat är en bra barriär mot den totala fjortisstämpeln. Grattis hur som helst! ♥

Jag har på mig min nya blå-vit-lila klänning, superfin & skön är den! :) ♥ Så vi satsar på svenska och biologi idag, och efter det bär det av mot 1) willy:s för fika, 2) Sandborghs för nyckel, 3) hamnen för segling!! Jag längtar så otroligt mycket, det är verkligen sånt jag lever för. Segling med vänner i härligt sommarväder (eller egentligen vilket som helst, men jag gillar sol). Mums. ♥

Ha en bra dag allihopa :) Pusselipussel ♥

Inga kommentarer: