03 juni 2008

Tjo

Jag har varit på stan nästan hela dagen idag och är så grymt trött nu.

Först var det engelska i alla fall, det gick bra och vad jag såg uppstod inga sammanbrott i klassen. Efter det hade vi lunch, vårrullar som avnjöts i solskenet på baksidan. Vi solade en stund i Enkehusparken medan vissa gjorde sin statistikuppgift (=hittade på statistik). Efter det väntade ju historia då alla skulle få sina betyg (aah!), men jag pallade inte stanna och vänta, så jag drog till stan i stället.

Jag har köpt kläder idag. Mycket kläder. Närmare bestämt: 3 par shorts, 6 klänningar, en topp, ett linne, ett par 3/4 mjukisbyxor och två läppbalsam. Och så en McFlurry ^^ Bilder kommer snart... Tyvärr var det många av Gina Tricots plagg jag tittat ut på internet som inte fanns i affären, det var tråkigt. Bland annat en spetsklänning och en jättesöt volangkjol... Men jag får väl kika senare när jag får tillfälle. Jag åkte i alla fall hem till slut, och kom hem lagom för att hinna ta en snabbdusch och gå till flöjten. Nu har jag spelat i 1 ½ timme, fotat kläderna och insett att jag kommer somna sjukt tidigt ikväll. Jag är säkert tröttare än de som spelade softball på idrotten...

Hoppas alla har haft en trevlig tisdag i solen! =) Pussel

Inga kommentarer: