08 juni 2008

AA & måndagstänk

Som ni säkert noterat har jag blivit smått beroende av Andra avenyn, och eftersom det inte sänds igen förrän till hösten så underhåller jag mig på seriens hemsida så länge. Seriens två till utseendet underbaraste är ju helt klart Kim och Adam, de är så otroligt söta - speciellt tillsammans! ;p (flashbacks: missinassen-gaymjukporr med bästa människorna ♥) Tyvärr hittade jag ingen bild på Adam bland skrivbordsbilderna som var jättesnygga och av hög kvalitet. :( Men det sköna med sidan är att den hela tiden hålls levande och uppdateras med omröstningar, tävlingar, bakom kulisserna-snack och bloopers! Så även under sommarlovet kan man fortsätta knarka om man känner för det :3 Haha, jag känner att jag övertjatar lite om den här serien, men jag har aldrig förut brytt mig speciellt mycket om TV så det här är det stora undantaget. Det känns ju bra att ha någonting positivt med att sommarlovet slutar i alla fall :)

Mwöh, måndag imorgon. Sådär lagom peppat. Mest utvärderingar och sån skit, men Marie ska rippa vårt svenskaarbete och kanske ska vi prata med biologiläraren om bedömningen där också... tråk. Redovisa bilderna jag valde för typ, väldigt länge sen, och få tillbaka NP på tyskan. Visserligen är det skönt att slippa ha massa prov och inlämningar den sista tiden, men det är inte speciellt kul att bara bli rippad heller... Jag har faktiskt ingen aning om hur det blir med kemibetyget men trots det är jag inte det minsta taggad på att gå på den lektionen imorgon. Jag åker hellre lite tidigare så jag kan hänga i stan ett tag innan vi leker kamera på Expert... Fan, jag kan knappt tro att jag är närmare att köpa en systemkamera än jag någonsin varit. PEPP på det!!

Ha det så fint :) Vi hörs! Nassinassi ♥ Pussel

Inga kommentarer: