02 juni 2008

Solmåndag

Halloj :)

Kort sammanfattning av dagen: Jag hade klarat mig fint på np matte. Jag ritade med Fredrik. Vi utvärderade kursen på biologin. Vi käkade köttbullar i bildsalen. Jag skrev tyskauppsats, berättade kort och dissade kemin. Cyklade hemåt, klippte mig (=äntligen rätt så kort igen!). Köpte glass på vägen hem, Magnum Cappuccino. Underbart gott. Sen åt jag mer glass när jag kom hem, med o'boypulver och choklad- och kolasås, som alltid. Jag har inget skolarbete att jobba med! Det känns så grymt skönt. Underbart...

Får se om det blir segling ikväll, är lite osäker på hur vi bestämde. Men det löser sig säkert =) Imorgon har vi låååång sovmorgon som jag lätt tänker utnyttja fullt ut. Har bland annat fått låna en tysk "Schafskrimi" ("fårdeckare") av Catrin som jag alltid kan underhålla mig om jag inte kan sova...

Hoppas alla har haft en bra dag :) Pussel!

Inga kommentarer: