30 juni 2008

Tjo!

Sitter och läser igenom ett år gamla inlägg i bloggen, det är faktiskt ganska intressant. En av de allra största fördelarna med att blogga är att man mycket lättare minns sitt liv om man läser igenom det då och då. Och man ser hur man förändras. Och så hittade jag den här sköna beskrivningen av min städning:

"De små kamratliga partiklarna i hörnen som alltid lindrat landningen när vi fallit, attackerade jag med ett vrålande blått monster med snabel."

Hihi :) Nu har jag varit på promenad med Cc också, fotat lite och suttit på taket till huset där Karla bor (det där pizzerian med spränggubben låg förut) och tittat på solnedgången. Det var fint :)
x
x
x
Hon tågade hem och jag fotade tågspår i Bodal en stund. Sen har jag lekt middagsdisk och för tillfället planerar vi kommande dagarna med vänner.
x
x
x
Haha just det, det har jag inte berättat. Samma dag som det var skolavslutning sov ju lite barn här, och vi hittade en gammal tandkräm i badrumsskåpet som jag tyckte borde ätas upp. Jag lät dem gissa vilket år den hade gått ut och fick förslag som 2006, 2003 etc. Den bittra sanningen var tyvärr att tandkrämen fyllde år 1998! Och den försöker vi nu använda slut ^^ Tihi. Den smakar faktiskt helt okej :p

Nu borde jag gå och lägga mig, får inte slagga så länge imorgon eftersom jag har en hund att ta hand om också. Sen vill jag till stan och peppa ryggsäck på rea... Får väl muta lillebror att hjälpa till med hunden litegrann. Ha det fint alla barn :D Pusselipussel, sov sött ♥

Inga kommentarer: