29 juni 2008

Kvällsfoto

Tjo!

Kom just in efter en sväng med Pixel i trädgården. Jag har saknat henne så! Hon fick inte följa med på Kent; dels var hon för trött, dels skulle hon bli mosad och dels får jag faktiskt inte ha med henne på konserter. Det räknas som proffsfotografering eller vadfan det är (i och för sig beror ju bildkvaliteten mer på fotografen, men...), så bara "små pocketkameror" är tillåtna. Och hon är den trognaste, pålitligaste, underbaraste vän man kan ha. Aldrig dominant, men reder upp situationen när det trasslar till sig. Fan, henne vill jag aldrig förlora.

Just nu sitter jag och stillar mitt sockerbehov med o'boypulver och choklad- & kolasås (för ovanlighets skull :p). I morgon är det måndag... Jag har verkligen lust att hitta på något (efter den här dagen ^^), men jag vet inte riktigt vad. I och för sig skulle jag verkligen vilja ha en ryggsäck! En liten en, utan så jävla många remmar överallt som är i vägen. Det ska jag kolla efter :] Kanske dags för lite Kentbilder ändå. Pussinuss :) ♥

Inga kommentarer: