08 juni 2008

Söndag morgon =)

Godmorgon bloggen!

Igår var jag ute på promenad med Cicci, hittade godis på marken (oöppnat!) och njöt av den varma sommarnatten. Imorse fick jag ett jättesött sms från Paula;

Tack för att ni finns
xxxx(x.\/x.)
x
xxxxx..\/

Det gjorde mig väldigt glad :) Jag blir i allmänhet väldigt glad över att se sms när jag vaknar, så även om jag inte svarar på missinassen-sms: keep sending them!

Jag har just ätit frukost på altanen, och pappa har på allvar börjat prata om att köpa en systemkamera. En Canon 400D funderar vi på, och just den är det kampanj på hos Expert i Lidingö centrum så vi ska dit imorgon kväll och kika lite. Iihhh vad glad jag är för det! :D En systemkamera - det är ju lyckan på jorden! Om vi köper den (och nej, jag är inget "pappa betalar-barn" - jag får också hjälpa till en hel del) är jag lyckligast på ön, och jag behöver definitivt ingen segelbåt. Carpe for the win(d)! ;p

Jag hade lite lösa planer på att åka in till typ fältöversten eller något annat som är nära eftersom jag behöver en axelbandslös bh till vissa av klänningarna som jag har köpt. Dock visade det sig att de öppnar först 12 där, och vid 2 får vi gäster eftersom lillebror har fyllt år, så vi får se hur det blir med det...

Ha en trevlig söndag! På återhörande ;p Pussel ♥

Inga kommentarer: