08 juni 2008

Grr...

Just nu hatar jag Sony Ericsson. Jag har alltid velat ha Quadrapop på mobilen, eftersom det är världshistoriens bästa mobilspel, och idag fick jag ett ryck och tänkte ladda ner det. Dels är man tvungen att göra det via mobilens nätanslutning, så det blir jättedyrt, och dels funkar webbsidan jättedåligt. Uppdateringen är ungefär en halv bit i minuten, man kan inte välja att sålla bort alla spel som kostar pengar och resultatet blir att Malin sitter i köket och har damp på att hon aldrig får sitt spel. Dessutom hänger min mobil upp sig och jag kan inte göra någonting.

Jag är oglad.

Palla inte, släktingar kommer snart och firar att lillebror blivit fjortis. Glass & jordgubbar men jag är verkligen inte sugen. Jag vill bara ha alla underbara vänner som inte är här :(

Måndag imorgon, jobbiga saker som svenskabetyg och bildredovisning väntar men jag får väl klara mig. Huvudsaken sitter innanför revbenen ♥





Puss

Inga kommentarer: