07 juni 2008

Fredag natt

Tjo!

Hann tyvärr inte blogga idag men eftersom jag inte har gått och lagt mig är det ju fortfarande nästan fredag =)

På morgonen fick jag ett ryck och vägde mig, trots att jag i princip gett upp vårt sommarprojekt sedan rätt länge. Därför var det en glad överraskning att jag nått mitt senaste mål trots all glass! Det kändes fint :) I övrigt var jag fett duktig och gled runt och rensade, städade, hoppade med ninen etc. Paula & Klara kom, vi käkade lunch och åkte till Kottla och efter ett tag joinade Fredrik. Linnea dissade oss totalt, vilket med tanke på ingen-mat-på-flera-veckor-PMS kanske var bäst för alla, men ändå. =/ Vi badade i alla fall hela eftermiddagen, hittade Cicci vid badstegen och käkade bullar & kakor. Mycket mysigt :)

Till slut cyklade vi hem, Fredrik skjutsade mig på min mammas cykel och vi tog även en sväng förbi Willy:s. Vi käkade supergod middag och lekte orgie på mitt rum, och sedan mys på altanen med melon & glass, sång och fika till typ halv 2. Nu är vi här nere i TV-rummet och insåg just att vi bara har ett lakanset på 4 personer :o Men det blir nog fint.

Underbaraste barnen som är här i alla fall :) "Dagens" är överflödigt, har inget bra att komma med ändå. Hoppas alla mår lika bra som jag gör just nu! Pussel, sov sött.

Inga kommentarer: