26 juni 2008

Lite allt möjligt

Jag har fått nästan lika ljust hår som jag har på profilbilden, det är trevligt. Jag tycker som bekant inte om medelmåttighet, så ska man vara blond kan man lika gärna vara blond på riktigt. Under kvällen har jag hunnit städa lite, vara med ninen och testa Pixels självutlösare. Just nu sitter jag och äter mackor med mjukost och dricker stickesaft, och delar foton från Lisö med Paula. :)

Btw; två underbara bilder som Linnea tog under vår photo session på Beyond Retro i måndags finns att beskåda här och här!

Jag har konstaterat att det finns några saker som jag verkligen vill hinna bli riktigt bra på innan jag dör. Dessa tre är nog viktigast:

* Skateboard - jag provade hos Fredrik och kände mig grymt cool. Det är ju ashett med skejtare, både tjejer och killar!
* Gitarr - det är nog det underbaraste instrumentet av alla, och jag önskar så att jag kunde spela. Mums.
* Photoshop - någon gång ska jag verkligen ta mig tid att lära mig att utnyttja alla möjligheter det programmet ger.

Sedan finns det ju mycket annat man vill vara bra på också, som tyska, HTML och allt möjligt... Men jag ska fan köpa en skateboard och börja öva. Kanske kan man anmäla sig till en nybörjarkurs för tjejer på Fryshuset? :)

Lev väl & sov sött, pusselkram <'3

Inga kommentarer: