27 juni 2008

Fredag

Godmorgon bloggen :) Eller hoppsan, "morgon" kanske är fel ord... Jag har i varje fall inte hunnit med mer än en kort stund på altanen och en hoppenad i trädgården med ninen idag. Har man sommarlov så har man. :p

Jag föll inatt igen. Ifrån en väldigt hög klippa, säkert 150 meter, som stupade rätt ner i ett turkost hav. Jag stod på en saccosäck högst upp, med ena halvan utanför, och plötsligt föll jag - eller hoppade, jag är inte riktigt säker. Havet rusade emot mig och den blåa bakgrunden fick saccosäcken under mig att i det närmaste likna en gummijolle. Jag var helt säker på att jag skulle dö så fort jag träffade vattenytan, därför var jag inte det minsta rädd. Jag skrek till och med till människorna på klippan, någonting om hur härligt det var att bara falla. Det obehagligaste i hela drömmen är att jag faktiskt överlevde. Jag kom upp på land igen och ingen var så arg på mig som jag befarat. Jag funderar fortfarande över symboliken i det faktum att jag överlevde något jag var övertygad om skulle bli min död... Läskigt.

F är på ingång nu, så jag ska gå till Bodal och samla ihop lite hö till ninen i väntan på honom.

Dagens klädsel: Grå t-shirt (H&M), jeans-hängselshorts (Italien), rutig skjorta (second hand), munspelsörhänge, massa armband, vita converse.

Ha det bra så hörs vi! Puss

Inga kommentarer: