13 juni 2008

Fredag den 13e!

Godmorgon!

Har sovit jättedåligt inatt, flera timmar på golvet bara för att jag inte kunde somna. Ska snart iväg mot grönan för att köa till Håkan, fast lite frukost vore väl att föredra... Annars tror jag inte jag behöver så mycket mer än pengar, Pixel och kanske en kortlek. :p

Det är ju fredag den trettonde idag, så jag lär nog ta med mig en spegel att krossa, gå under en stege om vi ser någon och hoppa på alla A-brunnar jag kan hitta. Gärna en svart katt också :] Men jag hoppas att alla ni andra lyckas överleva dagen utan några olyckor, att alla Lidingöbarn har en bra skolavslutning och självklart att ÖS-festivalen blir minst lika lyckad som förra året! Dessutom skänks en tanke till alla scoutbarn på långhajk.

Hörs kanske inatt. Puss!

Inga kommentarer: