10 juni 2008

Blåååååås

Och fortfarande blåser det sjukt mycket! Det började igår natt, jag låg såklart vaken och fotade, läste manual etc. Sedan har det varit typ halv storm hela dagen och det blåser fortfarande massor :o Jag vill ut och segla! T_T Kårmästerskap i trissegling imorgon i alla fall, det duger så länge vädret håller i sig :3 Och sedan mys med barnen. ♥

Jag får sommarlov imorgon! Det är helt sjukt, tror inte jag har fattat det riktigt än. :p Kom dock på att jag måste hämta några bilder i bildsalen, annars slängs de förmodligen :/ Vi slutar väl rätt tidigt eftersom avslutningen börjar kl 10 i Gustav Vasa kyrka (den stora vita mitt på Odenplan), så efter det lär det bli lunch + eftermiddagshäng med barnen. Jag ska ju som sagt leka i hamnen någon timme runt 6 - vinna tipspromenaden och krossa resten i segling *host!* - men efter det kör vi kvällsmys, antingen i Kappsta eller hemma hos mig, eller kanske någon annanstans. Fint :)

Hoppas ni har det bra! Vi hörs :) Pusselipussel ♥

Inga kommentarer: