03 juni 2008

Sommarkläder!

Så, här är allt jag köpte idag! Jag var främst på jakt efter färgglada shorts och somriga klänningar, så man måste väl säga att jag var framgångsrik...



Från vänster:
Gråa 3/4 mjukisbyxor, H&M
Lipbalm med papaya, Cubus
Rosebud lipbalm, Cubus
Blommig fjärilstopp, H&M
Grönblåa + blårutiga shorts, Vero Moda
Turkosa shorts, Ginatricot
Rosa linne, Ginatricot
Grönrutig klänning (fickor och kors i ryggen), Vila
Rosa (blommig) tubklänning, Vila
Vit-blå-lila blommig klänning, JC
Gul smockklänning, Cubus

Plus de här:



Vit & rosablommig tubklänning, Gina Tricot
Blå-rosa blommig tubklänning, Ohio


Yeah! Så kommer lite fler bilder:

x
x


Jag bara älskar de rutiga shortsen! ♥
x


Mm... ♥

Mums :) Är jättenöjd över att äntligen vara ägare till några klänningar. Har knappt haft en enda i hela mitt liv, några stycken när jag var liten kanske men efter det har jag verkligen varit en anti-klänningsmänniska. Och nu har jag en hel massa :D Förut hade jag 3 stycken. Sedan köpte jag den vita underbara från Lindex. Nu har jag 6 nya, plus 2 från La Redoute som är på väg. Summa... *räknar på fingrarna* ... 12! Rekord ^^
Ha det fint :) Pusselipussel

Inga kommentarer: