02 juni 2008

Söta sommarkläder

Mwaahhh, hänger på Gina Tricots hemsida och dreglar över alla underbara sommarklänningar T_T Egentligen är det rätt sjukt hur lite jag shoppar med tanke på att jag älskar kläder, bor 20 minuter från Stockholm och går i skolan i Vasastan. Jag är väl helt enkelt för lat för att orka gå på stan... ;P Därför älskar jag nätshopping. Men det har ju också sina nackdelar såklart, så det är ingenting jag brukar göra i överdrift...

Min lillebror har just fått se mig bli helt galen över fina sommarkläder. Jag hade jättegärna laddat upp några bilder eller länkat till de finaste plaggen, men Gina Tricots hemsida tillåter inte att man sparar bilder, och det går heller inte att länka till en specifik produkt. Suger, jag vet, men sånt är livet ibland. Jag känner att idrotten imorgon dissas för shopping... Kanske kan man till och med skippa historian, som på CM beskrivs med ett ord: Grades. Det känns lite svårt att påverka det nu i vilket fall, så... Sommarkläder here I come ^^ Kanske borde man åka kommunalt till skolan, fast det är jag inte säker på. Det är ju inte speciellt svårt att cykla i stan egentligen, bara livsfarligt. Men jag menar, det är ju allt annat jag gör också så det spelar ingen roll.

Off to segling! Ingen annan verkar peppad så det blir bara jag och Cc men det är verkligen inte fel! Underbart väder dessutom :) Sommarpussar på er!! ♥

Inga kommentarer: