05 juni 2008

Tjo :)

Dagens bästa: Svårt, antingen flaket eller mottagningsmiddagen. Vi säger studentglädje i allmänhet :D
Dagens sämsta: Att min kamera blev så sorgsen :(
Dagens låt: Ja... Little house av The Fray som jag hörde på tunnelbanan, och så alla studentfjortisdunkspår som spelas uteslutande för att plåga livet ur Stockholm :p
Dagens klädsel:
* Turkosa shorts (Ginatricot) och vitt linne (Marwin)
* Jättegammalt vitt linne, shorts och skräp-flipflops (allt H&M) - bara för att ha något att duscha i öl i :)
* Den vit-blå-lila klänningen (Jc), vita sandaletter med klack (gamla) och silversmycken.
* Ljusgråa 3/4-mjukisbyxor (H&M), chockrosa linne (Ginatricot)

Jag är inte alls bra på att byta kläder :o Ni är fan glada att jag gör det, kan jag ju säga. Fan, det luktar öl i hela huset xD Från och med nu kommer jag alltid koppla ihop lukten av öl med studentfestande. Det är ju omöjligt att göra annat när man annars undviker öl i så stor utsträckning som möjligt, och sedan duschar i öl i tre timmar :p

Och vet ni vad? Jag är fan sjösjuk. Igen. Den här gången tror jag det är av gungandet på flaket, och kanske lite av cidern också. Betyder det att man har bra eller dåligt balanssinne?

Lyssnar på The Fray, det funkar fint ♥ (Maybe you lost her to another...) Sova snart! Lev väl alla söta barn. Hoppas ni har haft en lika rolig dag som jag! Och att ni får en lika härlig ledig dag imorgon som jag tänker ha :) Det är nationaldagen, så överväg att fira det på något sätt! Om man inte vill iföra sig folkdräkt och blågula band, så funkar det alltid att förtära typiskt svenska saker såsom köttbullar, svensk sprit, Ahlgrens bilar, kanelbullar etc. :)

Pussel! ♥

Inga kommentarer: