03 juni 2008

Tralala...

Sitter och äter på en klubba som är ungefär 2 år gammal, och så seg att man kan tugga den utan att det krasar. Najs.

Dagens bästa: Alla nya kläder :D
Dagens sämsta: Att jag är trött som fan...
Dagens låt: All the time (what's that about) av The Mo
Dagens klädsel: Svart tygkjol & ljusblått linne (båda H&M), vita converse.

Längtar redan till nästa tillfälle att shoppa lite ^^ Vill gärna ha lite lätta skor typ vans, ballerinor eller espandrillos. Vidare vore det trevligt med lite fler färgglada shorts och en eller flera snygga väskor. :)

Imorgon är det onsdag! I princip har jag bara en lektion som är värd att gå på; svenska. En uppgift återstår med anknytning till projektet, och mitt betyg är allt annat än säkrat så den behövs. I övrigt är det biologi (blä), bild (har inte gjort något seriöst på flera veckor), matte (eget arbete) och kör (tralla kan man göra någon annanstans) - inget speciellt taggat alltså. Haha, vrg-andan ligger mig som synes inte särskilt varmt om hjärtat för tillfället ;p Jag slutar alltså innan lunch och kan ägna dagen åt allt jag vill. Men vad?

Jag försökte peppa Cc på segling under eftermiddagen, utan framgång. Men någon annan kanske är sugen? Dock har jag inga nycklar, men man kan väl alltid låna Hannas... Kanske blir det segling då :)

Lev väl alla söta barn! Pusselipussel :) ♥

Update: Har fått en skitskum grej på msn som gör att jag spammar alla kontakter utan att mena det! Är verkligen jätteledsen för det, men jag tror att jag har fått bort det med virusskyddet nu. Shit, jag hatar sånt där. :( Förlåt i alla fall!

Inga kommentarer: