02 juni 2008

Måndagmorgon

Godmorgon!

Solen skiner idag också, jag har på mig shorts och pappas (stooora) kortärmade skjorta och fåglarna har sjungit sedan 4 imorse. Hela tillvaron stavas liksom sommar, och sånt kan behövas ibland. Fint.

När jag inte har något bättre för mig, brukar jag roa mig med att titta igenom hur folk kommer hit. Till exempel via vilken google-sökning. Och de kan onekligen vara rätt intressanta... Vanligaste sökningen just nu är "Is till festen" - samma person tycker väldigt mycket om att hänga här och fortsätter googla för att hitta hit i stället för att spara länken. Yeah. Sökningar inom Andra avenyn är inte heller helt ovanliga, någon gång var det sökningar på vrgs insparksfest och en dag hade någon kommit hit genom en sökning på: "rekord i svenska dubbelmackor porr". Asgarv. Som om jag skrivit det någon gång, innan nu? ^^

Om ni undrar, var det här stycket mest till för att upplysa er om att jag ser vad ni gör för att hålla er ifrån taskiga kommentarer och få er att tänka innan ni loggar ert IP i samband med olämpliga sökningar. Lite spacefill på samma gång, aldrig fel :)

Btw, nya uttryck som myntades i och med projektperioden:
* Spacefill
* Spacekill
* Projekthumor
* No, you won't
* Essay Ripping

Och så säkert några flera som vanligt. Det är alltid kul med lite interna grejer sådär (som visserligen inte är speciellt interna längre, utom "No, you won't" då...).

Nej, det här duger inte! Skolan väntar. Matte = få tillbaka np (dödödödödö), efter det bara meningslöst skräp som bild, biologi, tyska & kemi. Inte speciellt peppat med andra ord. Men jag planerar att klippa mig i eftermiddag! Det ska bli jätteskönt :D

Ha en bra dag! Pusselipussel

Inga kommentarer: