10 juni 2008

Godis på broberget

Cicci kom förbi runt halv tio och var extremt godissugen, så vi tog en sväng på hennes moppe till Vi i Torsvik (det gäller att ha koll på vilka affärer som har kvällsöppet!). Självklart var jag också tvungen att köpa godis (hon har dålig inverkan på mitt matintag! Dock inte på min hälsa bara för det ♥). Sedan brummade vi upp till Broberget där vi satt och kikade på solnedgången och käkade godis. Grymt mysigt! Jag hatade mig själv för att jag hade lämnat Pixel hemma (trodde inte hon tyckte om mopeder...), för det var verkligen grymt snyggt. Tog en bild med mobilkameran men den laddar jag bara upp i symboliskt syfte, inte för att den på något sätt återger hur det var. Som Pixel skulle ha gjort.

Funkar fint... ♥

Nu har Sverige vunnit över Grekland med 2 - 0 i alla fall, utan min hjälp! Se där, min övervakning är fullkomligt oviktig. Lika bra att ägna tiden åt något trevligare i så fall. Och det gjorde jag verkligen... Underbar stund Cicci!! ♥

Inga kommentarer: