30 juni 2008

Godmorgon! :D

Jag är glad idag!

* Jag har min otroligt snygga Kent-tröja på mig
* Det är soligt ute så daggen och regndropparna glittrar i trädgården. Pixel står för underhållningen.
* Jag mailar med Krissi i Österrike, och det gör mig glad för jag saknar henne massor.
* Jag har jordens underbaraste kompisar ♥
* Efter mailet vi fick för några dagar sedan om att det inte blir något bandylag till hösten (vilket är jättetråkigt) fick jag ett nytt mail av DIFs ledning där det stod att de ville ha kvar mig i klubben och tyckte att jag skulle spela med damlaget och blablabla för att utvecklas osv. Det gjorde mig massa med glad! :D
* Taggad på fjällen, segling & två scoutläger i sommar :D
* Är så sjukt jävla peppad på konsert med Lars Winnerbäck! Har fått mail från ledningen om konserterna - lätt att vi ska vara där tidigast och få armband till specialraden längst fram. LÄTT att vi ska sova där!!!

Tillfälligt slut på idéer om vad som kan tänkas ligga bakom min lycka just nu. I vilket fall hoppas jag att ni också mår bra, annars är det liksom ingen mening med att vara glad! ♥

Inga kommentarer: